Alla inlägg under juni 2012

Av Freja Lundman - 28 juni 2012 21:34

Ja nu sitter jag vid datorn igen...

Men nu vid fejan och chattar med söta Evelina liden nilsson (stavning) hon är så hiimla söt asså kommer lägga ut bilder på dig gmn kommer snart..

Jahapp sen då typ imorrn kanske jag ska bada på kuben igen haha xD typ 2 gånger irad häftigt det ^.^ hihi..

Aja nu kommer det några bilder på Eve!!

 

Du är så fin Eve!






 När vi snackar om dig kommer tanken fram att du är söt <3

 

Evelina Liden Nilsson sötare än dig finns inte..

 

Du är gjord för det du är klädd för det du är bara än av mina bästa kompisar.


Love you Evelina <33






                                       Poss Freja <33




Av Freja Lundman - 28 juni 2012 17:24

Yess snart är det maat gud vad jag är hungrig..

Aja den är inte klar så jag hinner skriva lite kort och snabbt..

Jo jag har varit med syrran hela dagen.Och för en stund sedan skypeade jag med Ronja aa och nu sitter jag här med en blogg..Men det är skönt och få det gjort testade devote men tråkigt så bytte till bloggplatsen.

Nu har jag fått orning lite på bloggen jag har en bakrund som jag jobbat med en stund imorrn kommer fler bilder kommer några nu också men aja vi får väll hoppas på det bästa!Aa men imorrn drar det i väg till Hanna (Lillsyrrans mamma) och det ska det vattenkrigas lite mitt i stan men spela roll kul det kommer bli kommer sova över där i helgen så spännade alltså men det bloggar jag om imorgon när jag lägger upp bilder.Nu så kommer lite bilder till er läsare ^-^      nn     

Av Freja Lundman - 28 juni 2012 15:59

Nämen tjenare...Aa idag vart det den stora dagen jag gjorde en blogg här på bloggplatsen typ kul tror jag..



Aja nu återgår vi till min dag...Aha jag var på kubenbadet tills det börja regna fy vad kallt det var!!

Nu sitter jag här med min lillsyrra man tänker "okeej varför igentligen" men aja hon följer efter mig ^.^


Jag kan inte blogga längre nu ska prata med Ronja!!




                                                         Pöss //Freja <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ronjasbaby


Ovido - Quiz & Flashcards